Saturday, August 23, 2008

Аавын хөвгүүд авдаг л байхгүй юу...

Ямар гайхалтай юм бээ......Бадаруугандаа баяр хүргье...2 дахь алтан медаль. Би хаана явнаа. Сэрдамбадаа баяр хүргье...2 дахь мөнгөн медаль. Анхны медалийн эзэн Гүндэгмаадаа баяр хүргье...анхны алтын эзэн Түвшинбаяртаа баяр хүргье. Бүгдээрээнд нь мааш их баярлалаа
Монгол омогшил минь ямар ихээр буцалж байнаа. Би хаана байнаа...тэнгэрт л нисч байх шиг байна. Үнэхээр гайхалтай, бахархалтай...агуу юмаа...
Миний Монголын залуус ямар омоглон юм...Миний Монголын далбаа ямар сүрлэг юм....Миний Монголын төрийн дуулал ямар уянгалаг юм...Миний Монголын ард түмэн ямар их заяатай юм...
Цээж минь огшиж, цээжиндээ багтахгүй оволзож байна. Тиймээ энэ бол гайхамшиг биш...Миний Монголын аавын хүүхдүүд чадсан л байхгүй юу...хэлэх ч үг олдохгүй нь....

Тамирчиддаа маааш их...үнэхээр их баярлалаа...Ард түмнийхээ итгэлийг алдаагүй та бүгдээрээ бахархаж байна...Миний Монголын ард түмнийг хөх тэнгэр минь мөнхөд ивээг....

5 comments:

anjigai said...

Үнэхээр сайхан өдөр байна шүү. Бүх Монголчууддаа баярын мэнд. Ооо талбай явлаа.

Болжмор said...

хэлээд юүхэв анжигай мээн...хөөрөөл пиавдаал суужийнэ ш дээ...сайхоон сайхан...өөр юу хэлэх үү...

Anonymous said...

лайтай байнаа хайраа тэ.. сая хаалт үзээл гэвтэжиййсэн манайхан алт мөнгө барьцан бөөөн баяр явж байдгын.. орилооол босоод ирлээ хахаха

сайхан байна үнэхээр сайхан..

Anonymous said...

Yasan uujim yum be? Mongoliin tal nutag
Yasan huchtei yum be? minii Mongoliin huvguud

saihan bainaa, urd shunu Capitold balai avsii shoooo, barag uuriin tav geed tarsan baihaa, buduun ezen ineed aldaal hun buhend bayar hurgeel, uneheer Mongoliin udesh bailaa, manaihan harin ch neg ezegnenhen turluu duu hu.

Gaihamshigt huvguudiin min huch chadal delhiig donsolgoj bainaaa

saya endhiin tvgeer Uuganaagiin tuhai huurhun medee yavaad ungurluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Wolf said...

Saihaan saihaan